Hetta upp sexlivet

Blir en ganska personlig blogg nu, så den som inte tycker det passar sig att skriva om sitt sexliv kan sluta läsa här.

S och jag har absolut inget problem med vårt sexliv, det är snarare tvärtom =) Men självklart måste man ju hetta till det lite ibland. Testa nya ställningar och platser. Oftast blir det ju att man kör samma gamla vanliga ställningar, man vet vad som är skönast för båda parter och varför krångla till det? Men ibland är det kul att testa något nytt och jag njuter av S reaktioner och "kontringar".

I lördags skedde det en liten olycka när jag och S sexade, så jag blev så att säga "ur funktion" i några dagar. Dock så var ju S fortfarande "körbar" och i måndags kväll när hon låg i sängen och läste och såg så där sexig ut som bara hon kan göra blev jag sjukt sugen. Jag lirkade fram ett läderbälte från en låda och kröp ner bredvid henne i sängen... flippade över henne på mage och band ihop hennes händer. Hon blev totalt överraskad och sjukt kåt. Det rann till direkt så jag gav henne en kudde att bita i och körde hårt och länge tills hon inte fick fram ett ljud.

När det gäller platser att ha sex på så vinner sängen lätt. Soffan fungerar så klart också bra med det känns lite ofräsht att kladda runt i den. Golv kan vara hett när det sker helt spontant, gärna om det är lite kallt också... men aningen hårt. Ståendes mot en vägg är inte så illa, men problematiskt med balansen. Duschen är ett bra alternativ ibland, framförallt när man har varit och tränat och är lite svettig och varm. Vår dusch är dessutom perfekt då kabinen är så pass stor att man kan ligga i den.
I början av vårt förhållande var duschen extra bra för mig då jag hade lite problem med att slicka min flickvän, jag var rädd för att det skulle smaka skumt och att jag skulle få kväljningar (jag är väldigt känslig för smaker). Men i duschen var det inga problem att gå ner på henne, så det blev lite av min räddning.

En fråga som folk ofta ställer är om det inte är jobbigt att båda i förhållandet har mens. Att det liksom blir 2 veckor varje månad som man inte kan ha sex. Svaret är nej. För det första så har vi sån tur att vi är ganska synkade, så det där 2-veckors problemet existerar inte för oss. Sen så kan man ju ha sex trots att man har mens, kanske inte penetrering om man tycker att det är äckligt, men allt utom det går ju att utföra ;)

Nä nu är det nog pratat om sex. Kom med frågor eller kommentarer om ni vill. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0