Ibland är livet rätt soft

Sitter på jobbet och pumpar musik på högsta volym i mina hörlurar. Har ett megastort projekt med deadline på fredag men just nu ligger allt i andras händer så jag tar mig en välförtjänt paus tills det är min tur att jobba igen =)

Imorse började jag och sambon jobba samtidigt så vi sprang runt som yra hönor där hemma och försökte hålla oss undan varandra. Det gick över förväntan och vi kom iväg i tid utan att behöva stressa alltför mycket. Älsklingens tunnelbana kom i tid men jag fick snällt stå och vänta i en halvtimme tills min kom eftersom det var nåt tåg som fått vagnfel och blockerade ena spåret.

Har börjat känna mig riktigt trött och sliten på sistone. Har ingen arbetsgnista kvar och gör i princip bara det som krävs av mig. Skulle behöva lite semester men det är ju tyvärr långt till sommaren. Ska visserligen åka iväg på 2 weekendresor de närmaste månaderna, men det ger ingen extra ledighet. Får hoppas på att jag kan lyckas återhämta lite krafter under påskledigheten så jag orkar köra på fram till semestern sen.

Fan också nu fick jag ett "krismail" som måste lösas... hate it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0